Helguppdatering...

Då var det söndag och snart är det måndag igen... Jag fattar inte hur veckorna kan gå så fort!! Tiden bara rusar iväg och jag vet knappt vad jag har pysslat med den här veckan.

I helgen vet jag dock vad jag har gjort. I fredags blev det riktigt fredagsmys med älsklingen. I går blev en dag då jag träffade massor med vänner vilket var jättekul!

Igår blev det även lite shopping. Jag fick för mig att jag skulle ha ett par trasiga jeans. I min jakt så kunde en konversation med butiksbiträdet se ut såhär:

Jag: "Hej, har ni några trasiga jeans här?"
Butiksb: "Nej, men vi har ett par som är lite slitna?!"
Jag: "Nej, det duger inte, de ska vara trasiga"

Och så gick jag vidare till nästa butik. Hittade iaf ett par på Cubus som jag köpte. Stört att köpa ett par trasiga jeans men jag tyckte att de var snygga!

Ja, det var nog allt jag hade att säga. Nu ska jag till stallet och ge kusarna lite käk.

Se ya! 

Kommentarer
Postat av: Mia

Snyggt med trasiga jeans! Lite kallt än bara :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback