Nyfriserad...

Igår var jag, som jag nämnt tidigare, till Maria för att klippa mig och få lite färg i håret. Vi sparade några av de ljusa slingorna som gjordes förra gången och så blev det mörkbrunt i resten av håret. Sedan toppades det och klipptes upp. Det känns jätteskönt nu då håret blev betydligt fräschare! Vad Kristofer sa när han såg mig kommer jag inte att återge här men det var positivt om jag säger så! =)

Nästa gång det är dags att fixa till håret så hade Maria lite andra planer på färg och det ska bli kul! Tror inte att det kommer att gå lika lång tid till nästa besök som det gjorde mellan de här senaste besöken... Vill ju se vilka planer hon klurat ut! =)

Men för tillfället är jag nöjd! Försökte ta en bild igår men det blev så kassa bilder så ni får inte se! =P Ni får nöja er med min beskrivning! =)  Bjuder på en bild på en annan med fin man! ; )


Kommentarer
Postat av: P

Roligt!

Jag vill också fixa håret... igen =)

Tack för pep-et!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback