Robinson...

Har nyss kollat på Robinson och måste säga att det verkar riktigt tufft den här gången! Tyvärr så missade jag vem som blev utröstad pga av att jag satte mig framför datorn en stund när det var reklampaus och när jag kom tillbaka så var programmet slut.. Ooops... Men efter ett besök på Robinsonsajten så är jag nu uppdaterad... Taskigt att splittra "kärleksparet" direkt kan jag tycka... =)

Lite kul att en Mora-tjej är med också! Anna Lundh heter hon. Får väl hålla på henne framöver då!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag kollade lite halvt om halvt medans jag antog din utmaning :o) Ja, visst är hon duktig på design vår kära kompis. Är jätte nöjd & glad över att ha en fin blogg- äntligen! Är ju sååå kass själv på det där. Hehe!



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback