Skadad...

Det blev som jag sa i morse! Jag har varit effektiv idag! Städat hela placet, tvättat, varit i stallet, handlat mm... Synd bara att timmarna rusade iväg så fort för jag har inte hunnit med att plugga... (attans) =)

En liten olycka inträffade dock. Jag skar mig på en burk när jag diskade...

   
Varför diskar man ens en burk som det varit nötter i???

Jag överlevde dock olyckan och jag mår finfint!

Nu har vi precis klämt en pizza (som vi delade på). Planerna är en tv-kväll: Let´s Dance för mig, hockey för gubben. Självklart lite vin till det!

Ha en trevlig fredagskväll!
(och helg med för den delen...)


Just ja. Kom på att jag faktiskt reflekterat över något idag. =) Vi var på bolaget idag och det är lite konstig kultur vi har här i Sverige egentligen. Varje helg så ska man bunkra förrådet med vin, öl och sprit för att sedan konsumera under helgen. En alkoholkultur kan man lugnt säga och allt ska i under två dagar! Annat var det på 1800-talet när nykterhetsorganisationer växte fram som ogräs i Sverige...

Kommentarer
Postat av: Emma

Tycker absolut att du ska testa att göra pajen. Är nog jätte gott med vitt vin till :o)

Tur att du inte skar dig värre, men vad ska du med den där nötburken till- haha!



Kram

Postat av: vicky

Hur kom du att tänka på nykterhetsorganisationer, har du druckit mycket??

2009-03-14 @ 14:39:11
Postat av: Emma

Nu har jag slagit till ;o)



Kram

2009-03-14 @ 19:00:41
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback