Söndag...

Idag hade vi sovmorgon! Vaknade kl. 8.50. Pensionärsvarning?? Var hur som helst riktigt pigg så jag gick upp och gjorde lite frukost som vi åt i sängen. Mysigt!

Efter frukosten fick vi värsta rycket och började städa hela lägenheten. Kristofer dammsög och skurade toan (det tråkigaste) och jag diskade (varför har vi inte en fungerande diskmaskin?), dammtorkade lite och plockade ihop. Så nu är det fint! Så skönt när det är nystädat!

Har även hunnit med en sväng till stallet, ni kan läsa mer om det
här.

Sen så har jag även fått en riktigt god middag: fläskfilé, klyftor och pepparsås. Riktigt smarrigt var det!

Nu ska jag ner i källaren och sätta igång bastun så att jag blir lite varm. Häromdagen kom jag och Kristofer in på hästar och kroppstemperatur och jag kommenterade att han måste vara ett varmblod. Han är som ett varmt element! Sen så sa jag att jag nog snarare är ett kallblod. Då säger han: "Ett kallblod? Snarare en isbjörn!" Haha...

Kom igen nu, vill ha frisyrtips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback