Utmanad!

Jaha då var jag tillbaka från stallet! Dock så verkar det inte som att mitt senaste inlägg här vill synas men jag kör på med ett till ändå så får vi väl se när det vill visas...

Tänkte att jag skulle ta mig an en av de två utmaningar som jag fått av
Pernilla.

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
"inte kan ha varit särskilt omfattande på den västerbottniska landsbygden, blev"

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Om jag rullar iväg stolen som jag sitter på lite så rör jag vid Kristofers garderob.

3. Vad såg du senast på TV?
Senaste hela programmet: Let´s Dance.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
Jag tjuvkikade så jag kan inte svara... Kunde inte låta bli!

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Någon bil som åker förbi på vägen.

6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
Sopade gången från parkeringen till vår entré. Precis när jag hade börjat så gick vaktmästaren förbi och undrade om jag tyckte att han var en dålig vaktmästare... =)

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?
Jag kollade på min egen blogg för att se om förra inlägget kommit upp, det hade det som sagt inte...

9. Drömde du något inatt?
Hm, fanns ingen fråga 8? Nja, kommer inte ihåg riktigt om jag drömde något. Har för mig att jag gjorde det men kommer inte ihåg vad.

10. När skrattade du senast?
Idag i stallet...

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Massor med vinnartavlor på Jajje, en "vanlig" tavla på Jajje, en tavla från när vi var prisutdelare på Solvalla på Elitloppsdagen.

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
Hm, det som Therese pillade bort från Mirre idag såg lite konstigt (läs äckligt) ut. Haha! =P

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Den var väl skoj! =)

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Twilight. Den var (enligt min mening) inte så bra som alla säger, även om den var helt ok...

15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?
Oj, vart ska jag börja?? En resa, ett hus, en dressyrhäst.

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om: 
Det här vet en hel del av er om men för er som inte känner mig så kan jag avslöja att jag kallas "Myran" ibland...

17. Tycker du om att dansa? 
Både och. Full och på "nattklubb" - ja. Nykter eller på "vuxendans" - nej (enbart för att jag inte kan!).

18. George Bush? 
Nej, Obama ska det vara!

19-20. Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka? 
Det får vi se...

21. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? 
Absolut!

22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Nu ska du få träffa dina nära och kära som lämnat jordelivet före dig! (då menar jag inte att jag vill att mina nära och kära ska lämna jordelivet före mig utan att de som gjort det finns där för att möta mig)

23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?
Emma, Eliana, Vicky och Maria.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback