Att ta det lugnt är inte det lättaste!

Den här veckan har jag varit extremt seg och ofokuserad. Tänker framförallt på arbetet med uppsatsen. Kanske beror det på att det har varit mycket annat den här veckan eller så är det bara en seg vecka. Visst har uppsatsen gått framåt och vi har kommit en bra bit på väg. Men min insats har kanske inte varit den bästa de senaste dagarna... Hur som helst hoppas jag att vi åter ska få ännu bättre flyt framöver, längtar tills den är helt klar!! Vilken härlig känsla!!

Idag blir det dock en lugn eftermiddag. Är färdig med plugg för idag och nu ska jag bara åka till stallet och mocka en box. Sen har jag ingenting för mig! Haha, genast börjar jag då tänka på vad jag ska hitta på med min lediga tid. Ska jag ner på stan och fika, ska jag städa hemma, ska jag baka? Att faktiskt bara vara och istället ta det lugnt känns inte riktigt som ett alternativ. Blir så rastlös! Min kära sambo försöker säga åt mig att ta det lite lugnt ibland, tror att han är lite orolig att jag håller på för intensivt. Kanske att jag ändå ska fördriva några timmar i soffan idag, för hans skull. Vi får se! =)

Apropå något helt annat, i morse när Zlatan kom in var han lite busig. Först hoppade han upp i bebissängen (såklart) men där låg redan Telma. Började busa med henne där innan han hoppade ner och lade sig under våran säng där han drog sig framåt på rygg. Knäppkatt det där...


Förresten, om jag ska återgå till ämnet att ta det lugnt. På lördag ska Kristofer ut med kompisarna och jag tänkte faktiskt vara hemma och inte göra någonting i princip. Om någon vill komma och hälsa på lite och kanske äta lite gottis och se på film eller liknande är ni mer än välkomna att höra av er!! =) Lika bra att jag skriver detta här på bloggen istället för att göra ett massutskick till mina kära vänner, tror att ni läser här! =)

Kommentarer
Postat av: iana

JA det vill jag!! MEN jag jobbar från 10.30-01.30 så det blir lite svårt... :(

Kram på dig iaf!!

Postat av: Sara

Jim ska bort i kväll så på lördag får vi ta våran myskväll, så tyvärr. Men gärna någon annan gång.

Kram

2009-11-20 @ 11:26:44
URL: http://stickis.blogg.se/
Postat av: vicky

ska rida för Fredrik i Orsa så om ingen vill komma på myskväll får du gärna följa med mej o kolla på hästar!

2009-11-20 @ 21:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback