Mycket gottis!!

I går hade jag, efter  ett jobbpass med många kunder, en riktig mysdag! Först en fika på stan innan jag åkte hem till grabbarna som var här och kollade på fotboll. När killarna åkte vidare till hockeyn åkte jag och handlade lite gottis. Sen plockade jag ihop hemma och dukade upp! Blev en helkväll i soffan med allt det smarriga och "The Hills", "Robinson" och "Fyra bröllop och en begravning" som var kvällens tv-underhållning för min del.

Även denna söndag går i "mysighetens" och "godsakernas" tecken då den började med en härlig frukost på hotellet! Inte helt fel att lyxa till det ibland! (Självklart går det bra att fixa "finfrukost" hemma också men idag var vi bekväma! =) 


Frukost på hotellet 


Frukostmys hemma (i somras)

Då var frågan vad jag ska göra med resten av dagen? Hade sovmorgon i morse så jag känner mig riktigt pigg! Baka kanske?? Lussebullar och knäck! Tänk vad gott! Ska hur som helst slänga ihop lite "lyxvåfflor", så himla gott! Vanliga våfflor men med creme fraiche, rödlök, räkor och stenbitsrom på. 



(Hehe, nu hickar bebis för fullt inne i magen! =)

Hoppas att ni också har haft en bra helg!! Kram på er!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas att det smakade bra!

2009-11-22 @ 21:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback