Hästar är härliga!

Förutom att jag har ont i halsen idag har dagen börjat bra! Har haft morgonpasset i stallet och som vanligt var det mysigt att vara där på morgonen och pyssla! Har varit häst/stall-ledig i några dagar så det var kul att komma dit igen! Blev lite borstning och pussning på Silvia och det är alltid lika härligt! =)

Det blev även en del hästar igår då jag var på ridklubben och kollade på mina stallkompisar när de red för Nina. De var duktiga och jag erkänner att jag börjar bli väldigt ridsugen själv! Jag hoppas verkligen att det kommer att fungera bra att ha både bebis och häst framöver. Även om bebis kommer att vara det viktigaste i mitt liv kommer hästarna alltid ha en plats i mitt hjärta, så en kombination av de båda vore förträffligt! Är säker på att det kommer att fungera också! =)


Silvia


Jag och Silvias mamma Regina.
Foto: Stina Ahlenius


Kommentarer
Postat av: MondayGirl

Dom är jättefina båda två och väldigt lika varandra =)



Jag är jättesugen på att börja rida igen. Har satt ut en annons om att bli medryttare och fått ett par svar.

Ett svar är om ett halvblodssto med mycket krut i, 168 cm i mankhöjd, arbetsvillig som gillar både banarbete, tömkörning och uteritter.

Har bara sett bild på henne och hon ser jättefin ut.

Grejen är bara att det tar över en timmme enkel väg till stallet och att jag inte vet om jag törs =I

Har ju inte ridit på typ 8 år, har inga grejer kvar och har glömt typ vad allt som har med hästar och göra heter.



Så vi får se hur det blir.



Kram



Postat av: Emma

Tack! :)



Jag tror att det kommer att fungera att kombinera båda delarna. Kanske inte så lätt först, men sen när beis är lite större går det nog jätte bra tror jag!



Kram kram

2009-11-25 @ 21:12:33
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback