Julfika...

Igår kväll blev det lite julfika med de nybakade lussebullarna (eller säger ni lussekatter?), pepparkakor (köpta, men nu när jag kommit igång med julbaket funderar jag på att baka egna) och varm choklad:

Testade min mjölkskummare som jag fick förra julen och den fungerade faktiskt riktigt bra! Kanske borde börja använda den, istället för att den ska stå och damma igen i skåpet... =)

Haha, en liten reflektion från mig själv om mig själv: Jag tror att jag aldrig har bakat eller lagat så mycket mat som jag gjort under graviditeten någon gång tidigare under hela mitt liv. Alla som känner mig vet nog att jag inte är så flitig i köket men den sista tiden har jag tillbringat allt mer tid där! Fattar inte riktigt vilka hormoner som påverkar detta... Återstår att se om det håller i sig även när den lilla har kommit till världen!

Kommentarer
Postat av: Sara

Va duktig du har blivit! :)

Kram

Postat av: Sara

Va duktig du är!

Kram

2009-11-30 @ 16:15:35
URL: http://stickis.blogg.se/
Postat av: Sara

Oj nu blev det två gånger... Första gången stod det att min kommentar inte kommit fram.. skumt!

2009-11-30 @ 16:16:29
URL: http://stickis.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad duktig du är! Jag tror att det alltid har funnits i dig, men att det har lockats fram nu utav mamma hormonerna. ;) Hoppas att de tråkigheterna du skrev om i tidigare inlägget har ordnat sig till det bästa. Inget kul med tråkigheter... :( Usch & fy!



P.s.

Lussebullarna såg riktigt mumsiga ut!



Kram kram

2009-11-30 @ 19:15:03
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback