Rusk!

Ute SPÖREGNAR det! Vad är det här?? När kommer kylan och snön? När får vi se solen igen? (Ok, den var framme i lördags men då jobbade jag. En dag var lite snålt tycker jag...) Hua!

Tur att inneaktiviteter står på schemat idag! Plugg (som vanligt, men det känns helt ok ändå). Sedan är det dags för sista kursen med föräldragruppen.

Vill ni göra någonting som piggar upp i ruskvädret? Kika in på
Alex Schulmans blogg! Fattar inte hur jag har kunnat missat den?! Visst har jag läst någongång tidigare men nu ska jag definitivt börja följa den, han skriver så jädra bra och rolig är han också!!  

Ha en bra dag i skitvädret nu!

Kommentarer
Postat av: annak

jävla väder ;(

Postat av: MondayGirl

Jag har följt hans blogg ända sen han bloggade på 1000apor. Hans bättre och roligare som pappabloggare =)



Det märks verkligen att klimatet har blivit mildare. Att inte vi (08:or) har kallt eller snö när det snart är första advent, det är inte så konstigt, men att det ni inte ens har det, det ÄR faktiskt lite konstigt!



Ha det så mysigt i Rusket

Kram

2009-11-23 @ 09:45:41
URL: http://mondaygirl.se
Postat av: Emma

Vill också ha kyla & snö!

Vad mumsig knäcken såg ut, hoppas den blev bra. :)



Kram

2009-11-23 @ 17:56:29
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback