Skrotsamlaren!

När kompisar rensar ur i garderober och förråd brukar de ringa mig. Jag är nämligen en riktig "skrotsamlare" som har jättesvårt att slänga saker. I alla fall saker som jag verkligen tror mig ha användning av en vacker dag... =)Jag samlar även gärna på mig sådant som andra vill slänga! 

Vid ett tillfälle var jag hos en kompis och plockade på mig lite grejer. Bland annat fick jag en ram som ser ut som fotonegativ (tror att den är från Ikea). Nu har jag skrivit ut lite djungelbilder från nätet och satt in dem i ramen och jag tycker att den passade riktigt bra i mitt "djungelrum"! Har letat efter vykort med djungelmotiv på men inte hittat några. Det fungerade dock utmärkt att skriva ut bilderna själv! Så denna inramning är helt gratis!!


Ibland är det bra att vara en "skrotsamlare"! Men ibland är det även tur att jag bor ihop med någon som är precis tvärtom - ALLT som inte används ska enligt honom slängas. Tror att vi väger upp varandra ganska bra där vilket gör att vi har ganska bra ordning i förråden! =)

Kommentarer
Postat av: Sara

Hihi. Kul att det kommer till användning


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback