TV-tittande i kubik!

Igår var en riktig segdag. Plugget gick väl ok och kursen likaså. Sista gången igår, tro om man verkligen är redo nu?? Efter kursen hade jag dock en del dö-tid, hade massor med energi men ingen motivation... Ingen bra combo... Blev att jag hamnade i soffan och slökollade på tv. "The Hills", "Vem vet mest", "Halv 8", "Ullared" (vilket jag inte orkade se klart på, vilket skitprogram! Svårt att inte häpna dock när man upptäcker att det finns människor som kan shoppa skit för 48 000 kr! Tänk vad mycket annat man kan göra för så mycket pengar!!), "Gladiator" (orkade inte se klart på den heller...). Ja, sen var nog kvällen slut!

Svårt att inte reagera på all reklam också! Tappade räkningen i ett reklamavbrott någonstans vid 15 reklamfilmer!! Helt sjukt! Den som jag stör mig på mest för tillfället är nog den för Mekonomen. Varför går hon och stirrar upp i taket och ut i luften när hon pratar?? Fattar inte, ser bara mongo ut...

Spöregn i dag igen... Har hur som helst lite planer efter plugget idag! Ska göra det man gör här när man inte har någonting att göra men vill göra något - fika! Sen ska jag nog och kolla på lite hästar, är dressyrträning på ridklubben... Ja, det var nog det. Förresten, knäcken blev skit, alldeles för mjuk trots att vi kokade den länge, länge...

Uppiggande inlägg va??! Men jag är inte så sur och bitter som jag låter!! =) Allt är bra, jag mår bra, magen mår bra!

Kommentarer
Postat av: MondayGirl

Jag skrev om just det där med reklam förut!

Det är helt galet.



http://mondaygirl.se/2009/10/12/reklam/



KRAM

2009-11-24 @ 11:16:53
URL: http://mondaygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback