Allt från "jättemage" till "liten kula"...

Någonting som jag har märkt är väldigt vanligt när man är gravid är kommentarer om storleken på magen. Jag har absolut ingenting emot detta, alla får tycka precis vad de vill! Det är dock lustigt hur olika uppfattningar alla har! På samma vecka har jag hört flera som sagt "ååå, vilken liten kula du har! vaa? är det bara 10 (9 snart) veckor kvar? men då måste den vara väääldigt liten?". Faktiskt så var det en dag förra veckan som säkert 4 personer kom med liknande kommentarer. Sedan kan det gå några dagar så kommer nästa svärm med kommentarer "oj, vad det växer. vad stooor magen har blivit. vilken jättemage du har fått!" osv. Haha, kanske beror på vilka kläder jag har på mig? Eller så har alla helt enkelt olika uppfattningar!

Bara en liten reflektion!

Kommentarer
Postat av: MondayGirl

Bild tack =)

Postat av: iana

Jag håller mig till jätte-fin! :)

Du är ju faktiskt den snyggaste gravida jag vet iaf! ;)

Kram

2009-10-20 @ 11:09:03
URL: http://snostjerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback