Dagens...

Idag har jag äntligen haft tid att fixa en massa ärenden som jag skjutit upp ett bra tag. Bland annat har jag (alldeles för sent) knäppt kort till nytt körkort och skickat in. Hoppas att allt flyter på och att jag snart får mitt nya trots att jag var för sent ute... Var in på jobbet och de fick välja ut ett kort. Haha, när de fick se mitt gamla körkort trodde de inte att det var jag! Kanske var tur att det var dags för ett nytt!

Har även varit i Falun på seminarium och det gick bra. Nu har jag faktiskt en lugn kväll framför mig, superskönt att vara klar med alla måsten redan nu, klockan är inte ens 17! Kanske blir lite plugg senare, men har inget som brådskar så vi får se...

Måste även få skryta över min supersnälla sambo som varit så snäll att han mockat och fixat klart allt i stallet idag vilket gjorde att jag blev helt hästledig! Supergulligt!! (Dessutom tredje gången den senaste veckan som han hjälper mig). Love him!

(Hehe, kan avslöja att jag inte kunde hålla mig från att hänga upp gardinerna igår kväll, trots att jag var så trött! Blev riktigt fint, ni får se sen!)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja nu börjar det bli väldigt spännande. Minsta lilla tillstymmelse till ont i magen och man börjar fundera på om det är på g :)

Ja, jag älskar verkligen att laga mat. Stefan älskar att äta den. Perfekt kombo. Prova att göra hemmagjord pizza på pizzeriadeg - sjukt gott :)

Vad fint det blev när du planterade ljung! Jag är så sjukt dålig på växter men köpte faktiskt två ljungbuskar i dag som jag väl säkert kan döda på något sätt :)

Verkar som att även du och magen mår bra. Det är skönt med tanke på att vissa verkat må hur kasst som helst. Vi är lyckligt lottade!

Må så gott.

Kram.

Postat av: Emma

Vad fint du hade gjort med ljungen. Jag ska oxå köpa lite höstblommor i morgon. Spännande att få se hur bebisrummet blir! Passar det med fika på söndag för dig?



Kramis

2009-10-05 @ 19:47:56
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Emma

Svar: Tack! :) Vad trevligt att det passar på söndag för dig också. Ki kunnde också då! Kan du kolla med Elmer om det passar för henne också. Antar att ni träffas i stallet. Vi får väl höras lite närmare om när var & hur. Jag kan när som helst då. Ska bli jätte kul att träffas!



Kramis

2009-10-06 @ 09:44:57
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack snälla!! Jag ska påminna dig när det närmar sig =). Jag lovar mocka åt Silvia när du vill!

Kramiz

2009-10-07 @ 10:47:31
URL: http://lillymia.blogg.se/
Postat av: Anna Nämd

Vilken karl du har då! Mockar hästskit! Har haft en sån...tyvärr så räckte det inte..ha ha

Hoppas du mår bra och att det sparkar friskt.

Kram Anna



2009-10-07 @ 21:15:25
URL: http://pirateoflisselhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback