Nu är hon här!

Jag kommer ihåg tiden innan Tyra kom till världen. Det är trots allt inte särskilt längesedan. Vi satt och sa: "Tänk när vi har en liten en som ligger där i sängen", "Tänk att vi ska ha en liten en som kommer sitta här bredvid oss i en stol när vi äter", "Tänk att vi kommer att bli föräldrar!". Det kändes så otroligt, både roligt och spännande men också lite nervöst och läskigt! Framförallt kändes det overkligt. Det var inte så längesedan men ändå känns det otroligt avlägset. För nu är hon här, vår lilla Tyra! Hon ligger just i detta nu i sin säng. Hon satt bredvid oss när vi åt middag. Vi var på föräldra/barngrupp idag. För 3,5 månad sedan kom hon till oss. Men det känns som att hon funnits här alltid!! Nyss låg hon på min arm och tittade på mig och brast upp i ett jättestort leende! Vilken lycka! Jag älskar vår lilla Tyris!!




(Tack för era kommentarer!<3)


Kommentarer
Postat av: Jennie <3

Hallåj Jessica =D!!



Nu har jag hittat in här igen och läst igenom dom sista inläggen =)

Tack för att jag får följa er! Hon är ju så söt så man kan dö,lilla Tyra....och katten,där i krukan..haha vilken sköning =D!!!



Känner igen det där som du skrev i detta inlägg,så pratar & känner vi oxå nu....overkligt är vad det är =D!



Kramar <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback