Sovmorgon! (Uppdaterat)

Idag hade vi planer på att åka på en liten tripp. Pappa Kristofers travhäst står i Östersund och stallgänget där har blivit våra vänner! Därför tänkte vi åka dit och hälsa på lite! I sista stund backade dock jag och Tyra ur. Det är över 30 mil till Östersund och att åka dit fram och tillbaka över dagen kändes lite maffigt med lilla Tyra. Pappa fick därför åka ensam den här gången så får vi följa en annan gång då vi har möjlighet att sova kvar!

Min dag har nyss börjat! Tyra vaknade klockan 6 idag men efter att hon fått mat gick Kristofer upp med henne. Ett par timmar senare var hon dock hungrig igen och Kristofer kom med henne till mig där jag låg kvar i sängen. Hon fick mat igen men efter det somnade både jag och Tyra! Jag vaknade för en liten stund sedan, Tyra sover än! Skönt med lite sovmorgon!

Nu har jag inga planer alls idag, kanske blir en promenad ute i solen och kanske styr upp någon dejt, vad vet jag... =) Ska ta dagen som den kommer så får vi se vad som händer!

Alla bilder ni får se numera är på Tyra, Tyra, Tyra! Men jag antar att det inte gör så mycket? Hon är verkligen en riktig linslus! Knäppte lite kort på henne igår vid olika tillfällen och ja, ni ser ju själva:






Uppdaterat kl. 16.15: Känner mig just nu som en kycklingmamma och ångrar mig lite att vi inte följde med... Tyra har i alla fall verkat nöjd så får hoppas att hon är glad trots att hon bara fått vara hemma med mamma. Vi har roat oss lite själva med bland annat promenad och lite mathandling. Försökte styra upp lite dejter men alla hade fullt upp. Haha, vad patetisk jag lät nu då! Så illa är det inte, har haft en bra dag ändå med min lilla stjärna! <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Är hon nå söt eller..=) Tyckte hon var lite lik Alice på bilden där hon sitter i babysitern med rosa byxor.<3

2010-04-25 @ 21:09:02
Postat av: Emma

Sötisen! Verkligen en riktig linslus :)



Japp, jag kommer också på Ki's kalas. Ska bli jätte trevligt att träffas. :)



Kram på er


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback