Härlig dag, trots halsont...

De senaste dagarna har jag känt mig både seg och lite less. Har känt mig trött men kan inte riktigt skylla på Tyris. Visst har hon börjat gå upp relativt tidigt (vaknar vanligtvis mellan kl. 6.30-7.30, dock med vissa undantag åt det bättre hållet). Men med tanke på att hon för det mesta sover hela natten igenom så ska jag inte klaga (dock finns undantag även här då hon ibland vaknar en gång på natten för att äta men det börjar bli alltmer sällan)!

I morse fick jag dock reda på orsaken till min trötthet: halsont! Någon skit ligger i kroppen men jag hoppas verkligen att den kryper tillbaka! Vill inte bli sjuk! Känner mig dock piggare nu efter en dag med en Tyris på superhumör! Det blev dock ganska många timmars sömn för Tyra även på dagen idag men tydligen var det något som behövdes med tanke på hur otroligt glad hon har varit den vakna tiden! Nu har hon nästan alltid nära till leenden och skratt men damen kan ta i också om det är något som inte känns bra... Men inget av den varan idag! 

Den senare delen av dagen har jag och Tyra spenderat tillsammans med min mamma, Tyras mormor. Vi har varit i stallet, lagat mat och badat Tyris. En mycket trevlig eftermiddag!

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Glader =)

2010-04-20 @ 22:09:41
Postat av: Linda

Naaw vilken sötis, me muminsnutte i högsta hugg :) kram på er.

2010-04-21 @ 11:25:33
Postat av: iana

Hon är ju så söt att man får tandvärk!! :D

Längtar efter att träffa underverket, men nu har jag fått tillbaka livet igen ;)

Kram

Postat av: Emma

Åhh, vad söt hon är! :)

Krya på dig!



Kram kram

2010-04-21 @ 20:11:30
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback