Så har en till dag svischat förbi!

Vill bara börja med att säga att jag tycker att det är jättekul att ni är så pass många som kikar in här varje dag, trots lösenord och allt! <3

Den här dagen känns som att den gått hur fort som helst! Visserligen känns de flesta dagar så. Fast ändå inte... Pratade om det där i söndags... Då hade vi hunnit med att komma upp ur sängen, ätit frukost, fixat iordning oss, tagit en relativt lång promenad samt fikat hos goda vänner innan klockan var 11! Då kändes det helt konstigt att klockan var så lite. Men ändå går dagarna i en rasande fart! Konstigt det där med tiden, hur den upplevs olika...

För att ta upp tråden som jag började på... Den här dagen har av mig upplevts som att den nyss startade! Kanske för att jag la mig i sängen bredvid Tyra när det var dags för hennes förmiddagslur och somnade även jag i några timmar. En sen start på dagen gör att den känns kortare. =) Jag var så trött för vi satt uppe och såg en Wallanderfilm till sent igår. Arvet hette den, var väl sådär, precis som alla andra Wallanderfilmer. Hur som helst, när vi vaknade igen var det snart dags för lunch och efter den blev det en promenad till den där barnbutiken i Noret, Leksakshuset tror jag den heter. Väl där inhandlade vi ett par badbyxor, eller en badblöja som det heter, till Tyra. Vi ska nämligen vara med på babysim i morgon! Ser fram emot det jättemycket men samtidigt känns det lite pirrigt. Har ju ingen aning om vad Tyra kommer tycka om det hela. Om jag är pirrig kommer hon säkerligen även att känna av det och vara skeptisk bara för det. Jag ska därför försöka ta det som det kommer i morgon och inte ha för höga förväntningar... Men det ska bli kul att prova i alla fall! Mindre kul att sätta på sig en bikini igen men alla kollar väl bara på de söta små bebisarna så det ska nog gå bra ändå, haha! Efter promenaden åkte vi till stallet där det blev ett pass med unghästen. (Vid det här laget vet ni väl redan att ni kan läsa om mina stallturer i
hästbloggen?) Efter stallet var det middagsdags, sen duschning och sen nattning av en trött Tyra som somnade tidigt. Eller jag undrar om hon har fått in någon ny rutin för nu har hon somnat ganska tidigt flera dagar i sträck... Hur som helst, det här var för ett par timmar sedan och nu sitter jag här. Ja, det var min dag och nu laddar jag inför nästa... =)

Återkommer givetvis med rapport om hur det hela gick! =)


Dagens obligatoriska Tyra-bild blir en som togs när vi var hos hennes gammelfarmor igår. Hon gillar verkligen sin gammelfarmor, ler och blir jätteglad varje gång hon pratar med henne! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback