Veckosummering so far...

Jag vet att jag har sagt det förut men OJ vad dagarna springer iväg fort! Sitter här och funderar på vad vi har gjort i veckan och inser att det redan är torsdag kväll och att det snart är helg igen! Veckan har hur som helst bestått av bland annat BVC-besök, träff på babycaféet, en hel del fikande, lite shopping, besök i Färnäs och säkert en hel del annat! =)

*Gällande BVC-besöket var det dags för 3-månaderssprutan. Det är inte så roligt att se när någon sticker ens barn (även om det är i all välmening) men jag tyckte ändå att Tyra tog det väldigt bra! Hon var ledsen en liten stund på BVC men det gick ganska fort över ändå!

*Gällande babycaféet tyckte jag att det var riktigt trevligt! Tyra var yngst, den som var närmast i ålder var 6 månader. Även om Tyra fortfarande är liten tror jag ändå att hon tycker att det är spännande när det händer lite runt omkring henne och det speciellt när det är andra barn inblandade! Ni med barn mellan 0-1 år: Kom dit vetja, torsdagar mellan kl. 9-12 (sången började kl. 10.15) på biblioteket! Det är sång, liten sagostund, det finns en liten "lekpool" och man får träffa andra föräldrar och barn! Jag tänker hur som helst gå dit fler gånger!

*Gällande fikat så har jag blivit otroligt fikaberoende! Bara älskar bullar, kakor och allehanda bakelser. Ajaj, inte bra... Borde nog dra ner på det där... Trots all fika har jag ändå lyckats komma i nästan samtliga av mina gamla jeans, även de som jag trodde att jag aldrig skulle komma i igen! Alltid något!

*Gällande shoppingen har bland annat en söt liten body inhandlats till Tyris. Vi fick även ett paket hem härom dagen som innehöll ett par böcker samt lite annat skoj!


Köpt på H&M

Allt i detta välkomsterbjudande kostade totalt (inkl. frakt) 53 kr! Helt ok! Från bokklubben Lilla Svalan.

*Gällande besöket i Färnäs som var hos svärisarna kan jag säga att vi fick en hel del med oss hem när vi åkte därifrån! Bland annat en kruka som jag tänker måla, fick även med färg till detta! Fick också med oss nybakade kakor (hm, hur ska det egentligen gå med det där fikandet) och nybakat bröd! Lyx!

Det var allt från mig för den här gången! Har lagt Tyra för en liten stund sedan och Kristofer är iväg och kollar på fotboll. Nu är med andra ord ett perfekt tillfälle att mysa ner mig i soffan och börja på en bok, det får bli Keplers Hypnotisören!

På återhörande! =)


Tyra har inte gillat att ligga på mage tidigare men nu börjar hon bli så pass stark att det är helt ok att ligga så en stund!


Kommentarer
Postat av: Marit

Förstår att dagarna går fort! Snart dags för en klippning där!! ;) Hon är så fin och växer så det knakar! Kram

Postat av: iana

Toksöta Tyrisen!!!

2010-04-09 @ 10:41:29
URL: http://snostjerna.blogg.se/
Postat av: Emma

Svar: Ja, det ger verkligen vårkänsla- härligt!



Vilken söt body & vilken bra bokklubb ni verkar ha gått med i. Tror Tyra kommer få lika långt fint hår som mamsen minsann. ;)



Kramis

2010-04-09 @ 22:14:43
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback