En massa skoj!

Här kanske ni har märkt att inläggen duggar väldigt ojämnt! Ibland är det lång väntan tills ett nytt inlägg är publicerat och ibland kommer två samma dag (som idag)! =)

Senaste tiden har mest bestått av en massa roligheter! Senast jag skrev skulle vi till Orsa. Vi var då hos min mamma som även hade bjudit in grannarna (tillika en av mina bästa vänners föräldrar) samt
denne vän med sambo (som för övrigt är väldigt bra vän med min sambo) och deras dotter (som ska bli nära vän med Tyra om vi mammor får bestämma). =) Mycket trevligt och mycket god mat!

Jag har även varit på kusinträff i Mockfjärd. Jag och min syster har (endast) två kusiner och de senaste åren har vi försökt att träffas någon gång/år. Hade en mycket trevlig dag även denna träff, är alltid lika kul att träffa kusinerna, alla barnen och syrran inte minst!   

En annan rolighet som har avverkats den senaste veckan var en träff med ett gäng härliga vänner! Vi började med snittar och vin hemma hos Elmer, sedan fortsatte vi ner till Strand där i vilket fall jag åt helt makalöst gott! Tror att även de andra var väldigt nöjda med sin mat! Haha, kändes lite roligt att vi kom dit fnittriga och laddade en vanlig måndagskväll men vilken kväll som helst kan väl göras till en festkväll om man har rätt sällskap, eller hur?! Kvällen fortsatte även efter avslutad middag då det blev en hel del babbel, som vanligt när vi träffas! Hade en väldigt rolig kväll måste jag säga! 

Vi har hållit ihop sedan lekis!!! Det saknas dock ett par från "gänget" som tyvärr inte kunde komma. Men vi på bilden är fr.v: Jag, Carina, Pernilla, Elmer och Ki.


Tyra har även gått från liten bäbis till litet barn (har dock svårt att säga när denna övergång skedde??). Visst har hon blivit stor:

Haha, kan avslöja att hon inte riktigt än är så smart att hon kan bygga med lego. Där har mamman hjälpt till lite... =) Men hon sitter i princip helt stadigt nu!!


Hon börjar även få bättre och bättre balans när hon står! Kryper gör hon dock inte än men för min del är det ingen brådska med det! =)


Dagens aktiviteter har varit relativt lugna. Ett ridpass (ni vet väl att ni går in på Drömdansaren för att läsa om hästiga aktiviteter) samt en promenad till golfbanan (se förra inlägget) är nog det mest ansträngande vi har gjort idag. =) De närmaste dagarna blir det dock lite bättre aktivitet då två jobbpass och ett 30-årskalas väntar!

Nu ska jag gå och lägga mig, vore skönt att komma i säng någurlunda tid en kväll åtminstonde! =) God natt!


Zlatan och en överlycklig Tyra (hon älskar katterna)! <3


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad hon växer sötisen. :)

Så tråkigt att jag inte kunnde hänga med ut & käka... :/ Såg ut som att ni hade det jätte trevligt. :)



Kram

Postat av: Sara

Tycker oxå att kvällen hos din mamma och kvällen på Strand var mycket trevliga!

Och såklart ska våra små töser bli bästisar när de blir större :)



Kram

2010-08-08 @ 20:41:58
URL: http://stickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback