Det rullar på!

Det är verkligen härligt när det händer lite! Igår blev det en hel del hästar (kommer så smångingom att uppdatera om det på Drömdansaren). Tycker att det är jättekul att vara i stallet men jag är så velig vad gäller hästen som jag håller på med. Ska jag fortsätta med henne eller ska vi hitta en ny ägare/ryttare till henne. Det lutar åt det senare men sen har jag något härligt stallpass och så ökar min motivation och då lutar det åt det första igen... Får väl se hur det blir! Tar en dag i taget!

Idag har vi än så länge hunnit med en fika nere på Kaffestugan. Snart har jag ett stallpass på schemat och efter det middag på Vi på hörnet. Tyra ska med och det blir första gången på "finrestaurang", får väl se hur det går! Just nu sover pumsan så jag tror att jag ska röja lite här hemma. Har några småprojekt som jag tänkt börja med ett tag nu som att rensa grarderoben, baka bullar och ta reda på lite pappershögar. Finns det förresten någonting tråkigare än pappershögar??!!

Ha en fortsatt trevlig helg på er!

Jag och hästar hör dock ihop så oavsett hur det blir med Silvia som jag har hand om nu kommer nog hästar att finnas med på ett hörn ändå! =)
Foto: Krister Larsson

Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas det gick bra =) kraaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback