Melodifestival och full rulle!

Självklart hade vi laddat för melodifestival igår! Jag är en riktig melodifestivalnörd! Det började lite sådär med att Tyra inte alls ville se på melodifestivalen, blev missnöjd typ prick klockan 20... Haha! Men som tur är har jag mina knep så fick ändå se på alla bidrag och Tyra somnade i min famn. Hon vaknade nöjd lagom till sista bidraget som var Eric Saade så jag får väl anta att det var hennes favorit! Hon var sedan ett riktigt charmtroll innan hon blev trött och somnade tvärt inför natten! Min favorit i melodifestivalen var Darin. Tyckte även att Salem var riktigt bra! Men Anna var också grym, jämnt startfält i år! Hon var helt klart en värdig vinnare!

Till något helt annat... Tyra växer så det knakar! Jag tror faktiskt att om jag kollar riktigt noga så kan jag med blotta ögat SE att hon växer! Haha! Riktigt rörlig har hon blivit också. Älskar att ligga på rygg eller sitta i babysittern och sprattla allt hon orkar med armar och ben! Sötisen!


Hm, de där bilderna är nog tagna för några veckor sedan, den där pyjamasen har hon växt ur... Får väl säga att hon blivit ännu mer rörlig allt eftersom veckorna gått! =)

Nu ska vi snart dra till Orsa! Ska hälsa på mamma/mormor och så ska jag rida en häst! Blir även en sväng till Bonäs där ett pass med Silvia ska avverkas. Måste börja komma igång lite! Speciellt efter att jag upptäckt Ballerina kladdkaka, haha! Har ni smakat dem? Grymt goda kakor och starkt beroendeframkallande!

Ha en bra dag ute i solen!

Kommentarer
Postat av: Jennie <3

Hallåj =)



Inte smakat dom där ballerina kladdkaka än,men är nog bäst jag låter bli...annars kan ja väl inte sluta =D!!

Jo,Anna gjorde det jättebra! Men var faktiskt ingen av låtarna jag fastnade för i år =D

Lycka till med Silvia idag! Snart sitter du på henne ska du se =D



Kram!

Postat av: Emma

Hihi, den som väntar på något gott vet du! ;)



Smakade de där kakorna i fredags då min kollega hade köpt dom. Jätte goda! Ja, shit vad hon ser ut att växa er sötnos. Kommer ju tycka att hon är stora tjejen ju när jag träffar er nästa gång. :)



Kram på er!

2010-03-14 @ 18:54:00
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej igen!

Mamma ringde & berättade att hon hade träffat er idag. Hon tyckte Tyra var bland det sötaste hon hade sett sa hon. :)

2010-03-14 @ 21:17:29
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Anna Nämd

Hej på dig! ;)

Ja Tyra verkar vara ett riktigt charmtroll! Syns vilka som är föräldrar...;).

Olle o Gustaf har det bara bra, de är jättestora o jättelurviga! OCH JÄTTEKELIGA! ;)Kram på er!

2010-03-15 @ 09:46:25
URL: http://pirateoflisselhed.blogg.se/
Postat av: Elin

Åhh TACK så mkt sötis :) kram

2010-03-15 @ 12:31:18
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback