Update!

Antar att ni som kikar in här varje dag vill ha en liten update vad vi var pysslat med de senaste dagarna??? Här får ni en hur som helst! =)

Middagen på restaurangen gick bra och var supergod! Först låg Tyra vaken och myste i vagnen men efter en stund ville hon upp. Det fanns många famnar som ville ha Tyra så det var inga problem att turas om under förrätten. Märkte dock snart att hon nog var lite trött. Gick runt med henne en liten stund och la sedan ner henne i vagnen där hon somnade direkt och sov gott hela middagen igenom! Maten var som sagt supergod! Jag käkade en förrätt med parmaskinka, aioli och lite annat gott. Sedan blev det oxfilé med pepparsås (har jag för mig att det var). Riktigt smarrigt!

Dagarna har sedan bestått av:

Gosande med:

Tyra! Som för övrigt hade en rekordnatt i natt! Hon har sovit många timmar i sträck tidigare men eftersom hon även har börjat somna tidigare och tidigare på kvällarna har jag ändå behövt ge henne mat en gång framåt småtimmarna. I natt sov hon dock hela natten igenom, vaknade strax före kl. 7 för att äta och sedan sov hon ett par timmar till! Har man en sådan här bebis är det väl ingen konst! =)

Vi har också:

Bakat bullar! 

Igår blev det även lite:

Shopping! Återigen till mig faktiskt... Tyra har fått så mycket kläder att än så länge har vi knappt köpt några alls till henne själva!! Helt otroligt vad alla varit generösa!! Tyra fick dock en korg till sina ytterkläder! Förövrigt tycker jag att det är svårt att veta hur mycket jag ska klä på lillskruttan nu när det börjar bli varmare. Försöker gå lite på känsla...

Nu har Tyra vaknat efter en liten nap, sitter här i min famn nu. Dags att sluta så att hon slipper bli bloggberoende redan! =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback