MVC...

Idag var jag på återbesök på MVC. Jag har inte vägt mig sen innan Tyra kom till världen. Nu såg jag dock fram emot att ställa mig på vågen! Trots att jag inte kommer i alla mina gamla jeans och trots att jag ser den där putmagen i spegeln varje dag så trodde jag dock av någon konstig anledning (förvrängd självbild kanske?) att vågen skulle stå på det den gjorde innan jag blev gravid. Haha, kan säga att det gjorde den inte! Det var allt några kilo plus! Men min barnmorska (som för övrigt har varit/är helt suverän) tyckte att jag skulle hålla på de där kilona då hon menade att jag behöver dem då jag ammar! Hon har säkert rätt och jag känner ingen panik över att bli av med de där kilona men det är ändå lustigt att reflektera över att jag trodde att vågen skulle stå på något helt annat! Haha!

Kul att det börjat ramla in några kommentarer! =) Eftersom jag skällt på er tidigare måste jag såklart berömma er nu! Och tacka! =) (Betyder det här att jag måste bli duktigare på att svara på kommentarer också? Haha!)

Tro vad mer jag hade på hjärtat då... Jo, kan ju säga att jag älskar min lilla Tyra! Hon är helt underbar! <3


Kan ni förstå varför?? =)


Kommentarer
Postat av: Jennie <3

Ja de kan vi verkligen =D!!

Hon är så jäkla söt!!

Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback