Torsdagsmys!

Efter ett par ganska lugna dagar har vi nu börjat ladda inför helgen som innehåller en hel del aktiviteter! Vi började redan idag lite smått med föräldragrupp på BVC. Precis som förra gången var det trevligt och Tyra var sitt lugnaste jag. Hon var lite trött, somnade mot slutet och när de andra barnen låg och spanade in varandra och vi föräldrar satt och fikade låg Tyra och sov i mitten. Tumsan! Efter BVC följde ett besök på Maxi, där precis ALLA andra också var. Klarade oss dock igenom hela affären. Lyckades fynda en bok på rean om barnets utveckling 0-6 år också, ska bli spännande att läsa!

Helgens aktiviteter blir bland annat en hel del häst, middag på hörnet och lite annat smått och gott!

Nu ska jag hoppa i badet. Pappsen ville ta med Tyra på grabbkväll och självklart fick han det! Det är väl bara att han traskar hem med henne igen om hon blir trött eller hungrig! Jag ska som sagt passa på att ta ett bad. Sen blir det nog lite gottis och lite läsning! =)

Passa på att tjuvstarta helgen redan ikväll ni med! =)


Torsdagsmys


Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas att du har haft en mysig kväll! :) Jag har jobbat från kl. 11:00-21:00 så jag har inte hunnit med så mkt torsdagsmys... Det har varit tjejkväll i city med specialerbjudanden & extraöppet i alla butiker. Jaja, så kan det va! ;)



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback