Några favoriter bland barnprylarna!

Nä, men slipp då! 4 kommentarer men betydligt fler läsare... Trots att jag bönade och bad! Var in här och tjuvläs bara!! Haha! ; ) (Se förra inlägget)

Vilka härliga dagar det är nu! Ska snart ut på promenad och igår blev det också en! Säga vad man vill om Försäkringskassan men visst har vi det ändå bra här i Sverige som får vara hemma med våra barn?? Känns så lyxigt att vara helt ledig!

Nu över till rubriken... Barnprylar finns det i överflöd! En del prylar fyller givetvis en funktion, andra kanske inte är lika användbara... Några prylar som jag och Tyra dock tycker är riktigt bra förutom de självklara sakerna som vagn, barnsäng, skötbord osv är följande:

Hängande prylar!


Ovanför sängen har Tyra en färglad mobil! Den älskar hon att ligga och titta på!


Mobilen ovanför skötbordet gillar hon också! Haha, den här bilden togs innan Tyra kom till världen. Lovar att skötbordet är betydligt mer belamrat nu! =)


Babygymmet är en favorit!


Alla de här badlakanen med huvor på är inte bara otroligt söta, de är faktiskt praktiska också! =)


Babysittern är ett måste enligt oss! =)

Det finns såklart många fler prylar som är bra att ha men det här var några av våra favoriter. En del är begagnat, annat är nytt... En till grej som jag inte har någon bild på men som hänger med överallt är mysfilten! Tyra har flera men favoriten är en rosa supermjuk från Just Born. Det märks att den skapar trygghet!

Igår nappade jag även på ett erbjudande som damp ner i brevlådan. Det handlade om barnböcker och erbjudandet var väldigt förmånligt! Böcker tycker jag är viktigt och de kommer att vara en del av Tyras uppväxt (under förutsättning att hon gillar dem men det brukar barn göra)!

Lite småtips från oss! =)


Kommentarer
Postat av: vicky

jag läser ju såklart, ville bara snitsa till det lite!

2010-03-10 @ 17:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback