Vår!

Gårdagens promenad var faktiskt lite svettig! Det var riktigt varmt ute och solen sken, helt underbart! Vårkänslor börjar definitivt infinna sig! De gjorde att jag fick energi att "våra" till det lite hemma. Var så trött på det mörka i vardagsrummet och ville ha in lite ljus!

Före:


Efter:

 


Kanske borde ha tagit bilderna vid dagsljus för att till fullo göra skillnaden av ljusinsläpp rättvisa. Det blev i vilket fall favoritfärgerna vitt och grönt, har dem i nästan varje rum nu! =) Tända ljus är trots att våren börjar närma sig dock fortfarande ett måste! Så fort det börjar skymma ute tänder vi ljus, supermysigt!

För att öka på vårkänslorna har även en bukett med tulpaner inhandlats. Älskar tulpaner!


Kommentarer
Postat av: MondayGirl

Sv:

Tack, vad roligt att ni tyckte dom var fina! Då var inte allt pill i onödan.

SanLeandro är en av mina favoriter. Det var jättetrevligt när vi gick dit med dig =)

Sno listan du!

KRAM

Postat av: MondayGirl

Förresten... vårigt och fint det blev!

Vi har också grönt i vardagsrummet just nu =)

Kram

2010-03-12 @ 11:02:59
URL: http://mondaygirl.se
Postat av: MondayGirl

Jag älskar också tulpaner!



Suck... det är ju onödigt att skriva allt i en och samma kommentar... =)

2010-03-12 @ 11:03:50
URL: http://mondaygirl.se
Postat av: Jennie <3

Härligt att plocka fram lite vår =D!!!

Jättefint blev de!

Ska ta och plocka fram våren jag med =D!!

Kramen!

2010-03-12 @ 15:21:11
URL: http://jennieleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback