Vart tar dagarna vägen???

Känner att jag har varit lite dålig på att uppdatera här på slutet. Men jag vet inte riktigt vart timmarna tar vägen! Är hemma och är mammaledig och har egentligen bara lilla Tyra att rätta mig efter (för det är numera hon som bestämmer här hemma, haha) och borde ha en hel del tid över eftersom mitt lilla hjärta sover väldigt mycket även på dagarna... Jag sover dock i princip aldrig på dagtid eftersom Tyrisen sover så bra om nätterna vilket gör att jag är utvilad ändå. Men av någon anledning försvinner bara timmarna, dagarna och veckorna förbi! Vi är ute och promenerar i det vackra vårvädret (undantaget igår då det var snöoväder här), pysslar lite hemma, det kommer besök, igår var vi på födelsedagsmiddag med släkten, vi är i stallet ibland, har någon träff på BVC eller så är det något annat som kommer upp! Helt super i alla fall att vi kan ta dagarna som de kommer och hoppa på om det dyker upp något roligt!

Igår hade vi dock (förutom födelsedagsmiddagen) en riktig mysdag inne! Tyra var på sitt mysigaste humör hela dagen, ååå hon är så go! Hyrde även en film som vi såg på kvällen - New Moon, helt ok film!

Idag har vi återigen varit ute och promenerat i solen. Vi har också fikat på Kaffestugan. Snart blir det en sväng till stallet... Sen blir det väl mys som vanligt i kväll! Haha, det är mycket mys när man har en liten goding hemma!!


Gladisen <3


En till som gillar att mysa - Telma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback