Gnäll...

Nej, den här helgen går inte in i historien som en av de bästa kanske. Den började dock bra på fredagen med babysim. Något som verkligen uppskattades av Tyra. Måste säga att hon var i riktigt bra form. Fick frågan om vi tjuvtränat hemma av ledaren men jag avslöjade inte träningspasset som vi hade i badbaljan... ; ) Eftersom vi sällskapade och fick skjuts med Sofia och Stella hade vi även väldigt trevligt umgänge under dagen! Träffade också andra vänner och bekanta med barn på simmet, kul att det är så pass många från Mora som åker upp till Älvdalen! När vi landade hemma framåt eftermiddagen var jag ganska mör måste erkännas. Men hade en riktigt skön Svenssonkväll med taco (eller jag gör alltid nachos, så gott!) och Idol. Jädrar vad många bra det är med i år! Mina två favoriter är dock Jay och Olle. Hon Cecilia är inte heller så tokig...

På lördag vaknade Tyra upp med snorig näsa och hosta. Något som även märkts av under natten. Kristofer var dock den som fick pyssla om denna dag då jag hade jobb på schemat. Var ganska lite folk på affären och jag var trött som få och utan någonting som håller igång en blir man seeeg. Slutade ändå tillslut och däckade typ ihop när jag kom hem med värk i hela kroppen in till benen. Usch! Efter två alvedon och lite mat och vila kändes det dock lite bättre. Blev ännu en lugn kväll, denna med en film - Robin Hood. Tyckte den var bra!

Söndagen var Kristofer borta och jag och Tyra gled runt i pyjamasar hela dagen. Nästan. Klädde på oss och drog till ÖB en sväng (av alla ställen, men hade en liten lista på duschkräm och annat och man tjänar verkligen på att handla sådant där!). Fick dock grymt ont i magen på eftermiddagen, fan är verkligen inte i form för tillfället...

Det är väl typ den statusen vi har även nu: Tyra förskyld och jag ont i magen... Skulle haft träff med föräldragruppen idag. Men när jag meddelade att vi inte kunde komma fick jag veta att alla andra också var sjuka så det blev ingenting. Antar att det är sådana tider nu men l ä n g t a r tills vi båda är på hugget igen!

Japp, blev en lite gnällig uppdatering denna gången men: That´s life! =)


Pyjamasdag idag igen!


Kommentarer
Postat av: Emma

Krya på er!



Kram

Postat av: Pernilla

Men usch, krya på er nu!!!

KRAM

2010-10-20 @ 10:22:10
URL: http://mondaygirl.com
Postat av: Emma

Svar: Tack! Jag älskar ju att sy, så jag är jätte nöjd & glad över att ha en egen symaskin. Fast tiden räcker ju inte till att använda den så mkt som jag skulle vilja... Men, men så kan det va. Hoppas att ni mår bättre! :)



Kram

2010-10-20 @ 18:39:06
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback