Härlig morgon!

Sitter och fikar lite med Tyris och känner att jag är på ett toppenhumör idag! Solen börjar kika fram, spelar bra musik och har haft en produktiv morgon! Som ni vet vid det här  laget handlar min produktivitet om hemarbete. Andra startar företag, har 1000 bollar i luften, jobbar och sliter men jag känner mig produktiv av hemarbete! Haha, så är det väl att vara mammaledig, hemmafru och (relativt) nyinflyttad! I vilket fall är det så för mig! Till hösten hoppas jag dock att även jag kan gå till ett arbete, en tjänst på gymnasiet står högst upp på önskelistan! Fram tills dess blir det dock hemarbete blandat med extraarbete och sommarjobb.

Åter till min morgon, hur kunde jag börja prata jobb mitt i allt? Nåja, bland annat dammsugning och uppsättning av lampor har stått på morgonens hemmafrusysslor. Nu ska jag dock gå och förvandla mig till lattemorsa och sedan drar vi ner på stan jag och Tyris och möter upp Eliana! Ikväll är det ännu en omvandling på schemat för då åker ridbyxorna på för jag och Wadesch ska åka på träning! Wish us luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback