Skruva, skruva...

De senaste dagarna har jag ägnat åt att skruva Ikeamöbler. Jag älskar att skruva Ikeamöbler! Vi har ett riktigt Ikeahem och en av anledningarna till det kan vara mitt skruvbehov... ; ) Har några grejer kvar men snart ska allt vara monterat och klart! Har också förberett i extrarummet inför målningen, täckt och grejat så nu är det bara att börja måla! Skulle tro att jag blir klar den här veckan eller nästa. Beror lite på när andan faller på!

Har hunnit med lite annat också, bland annat varit med min underbara tjej! Hennes favoritsysselsättning är numera att åka rutschkana, tur att vi har en riktigt barnvänlig en mitt utanför dörren. Så fort hon åkt ner så säger hon "me", "me" och så ska hon åka igen och igen! Annars är hon en riktig hjälpreda när jag skruvar möbler. Eller vill vara i vilket fall, försöker att skruva med skruvmejseln på skruvarna och vill gärna vara med! Hon är så go nu också när det går att kommunicera med henne på ett annat sätt än tidigare. Hon kan visa vad det är hon vill och hon kan också svara nej om det är något hon inte vill. En annan favoritsysselsättning är sången som vi går på en gång i veckan. I morgon är det dags igen, kul!

I helgen kommer min Tyra att åka ifrån mig. Kristofer ska ta henne med när han åker till Östersund så jag blir ensam hemma. Konstigt... Kommer att längta så efter henne!  Och Kristofer också såklart... =) Gäller att fylla tiden så på helgschemat står bland annat jobb och middag på Strand. Ska försöka att njuta av min egentid, sådan behövs också ibland!

Oj, vad mycket klockan var, dags att gå och lägga sig! Har varit och ridit fina Wadesch ikväll och blev pigg efter det! Men nu blir det allt bädden! Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback