Helgen sprang iväg...

Men hjälp vad fort dagarna går! Snart är det tisdag, tyckte nyss det var fredag... Fredagen var för övrigt en mycket bra dag! Var i Långlet och var ute på långpromenad i solen, åt god lunch såg tjejerna Tyra och Stella leka tillsammans. Helt otroligt men de lär redan varandra bus! De är så goa tillsammans och det känns verkligen jättekul att de verkar uppskatta varandra så mycket, tur att vi mammor också trivs i varandras sällskap! =)

Lördagen var inte så tokig den heller! Då drog jag och Anne åter på spa för att få våra efterlängtade Hotstonemassager. Helt otroligt skönt, rekommenderas varmt! På kvällen var Kristofer på galej men jag och missarna hade det ändå bra här hemma med snacks, lite vin och melodifestivalen! Jag höll på Swingfly men tyckte faktiskt  att det var flera bra låtar med i år. Saade var väl inte min personliga favorit direkt men han var ändå en av dem som faktiskt satsat på framförandet vilket jag tror är ett stort plus i Eurovison. Fast där blir man visserligen inte klok alls, någon gång... Urkassa bidrag kan nå toppen medan riktigt bra låtar/artister hamnat i botten... Men tippar ändå att Saade har en bra chans, som sagt bra scenframträdande, en låt som sätter sig på en lyssning och sen är han ju lite söt också med glimten i ögat. Haha, nu låter det som att han var min favorit ändå... Äsch, vi lämnar ämnet nu va?

I huset fortsätter det att gå framåt. Kristofer åkte upp med ett par flyttlass i söndags. Sedan byttes vi av och jag åkte upp och målade. Målet, enligt Kristofers pappa som styr upp det hela, är att bli klara denna vecka! Ska verkligen bli spännande att se skogen komma upp på väggen! Sedan är det bara att vänta tills golvet blir inlagt och spis, fläkt och diskmaskin blir inkopplade. Sen är det bara att flytta in! Hoppas att allt blir att se bra ut, kommer bli så kul att inreda då!

Idag har jag varit och jobbat så hoppade över målningen idag. I morgon däremot blir det nya tag, men först efter att det varit lite kalas här. Kristofer fyller nämligen år!! Nu, matdags!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Säg GRATTIS på födelsedagen till Kristofer från mig och Micke :)

Kram

Postat av: vicky

Grattis till Kristofer!

2011-03-15 @ 20:51:53
Postat av: sofie

men gud vad fiiiint det blir!

jag ska helt klart fundera på en framtida skog i blivande sovrum. :)

ska bli kul att se det på riktigt! vi får se till å ta en träff hos er snart.

ha det bra!

kram på er*

2011-03-18 @ 16:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback