Husägare!

Det dumma med att blogga sällan är att jag knappt vet vart jag ska börja när jag väl sätter mig ner och ska skriva ihop ett nytt inlägg. Får väl koncentrera mig på höjdpunkterna!

Huset - är nu vårat! Känns toppen! Varje gång jag kliver in genom dörren känner jag mer och mer att det kommer att bli riktigt bra för oss där! Trivs redan trots att vi inte flyttat in än. Nästa vecka är det packning och målning som gäller! Hela nedervåningen kommer (förhoppningsvis) att vara helt klar när vi flyttar in. Jag hade gärna sett att rummen uppe också blev klara men vi får se om vi hinner med det. Måste kika på lite tapeter också vilket ska bli kul! Jag ska visa er bilder sen hur det ser ut nu och sedan bilder när allt är klart!

Vasaloppsveckan - har varit en bra vecka! Förutom att jag varit förskyld då, förstår inte varför jag ska få lov att vara sjuk hela tiden. Jag har dock ignorerat detta så det har blivit ridning och annat skoj ändå! Igår var det fest som gällde vilket var jättekul! Den underbart goda italienska buffén som vi blev bjudna på på förfesten var nog höjdpunkten. Jag har blivit ett matvrak! Hade en rolig kväll på tältet också även om jag idag kanske ångrar den där sista drinken, hehe. Men måste säga att jag ändå mår helt ok vilket är tur, har varit fullt upp då syrran och barnen har varit här och vi har också varit upp till huset och tittat. Just nu ligger jag dock i soffan och har det bra. Tyra sover, femmilen på tvn, ska bara brygga lite kaffe så är det perfekt! Sedan blir det en promenad ner mot målet där jag ska möta upp syrran och barnen för att kolla på lite målgångar.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Roligt roligt roligt! :D

KRAM

Postat av: Anonym

Svar: Tack! :) Det känns jätte bra. Hoppas du får ett bra jobb sen, men det tror jag. Det är verkligen roligt att jobba med barn!



Ska bli kul att få se erat hus sen. :)

Kram

2011-03-07 @ 21:07:00
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback