Rastlös pluggis...

Rastlös samtidigt som jag har två läskurser = ingen bra kombination. Tänk er att sitta inne och läsa hela dagarna när det bara kryper i kroppen...

Ibland är det faktiskt tur att jag har hästarna så att jag får komma utanför dörren i alla fall en gång/dag! I perioder kan det kännas tungt med hästarna men för det mesta är det faktiskt väldigt skönt att ha dem!

Nu borde jag egentligen sitta och läsa men jag kände att jag måste göra någonting annat. Så nu tänkte jag istället byta gardiner i vardagsrummet! =) Jag har även tvättat ett par maskiner och kanske att det blir en dammsugning också... Hemmet blir i alla fall omhändertaget när man pluggar! Sen får jag nog lov att läsa lite mer... Men älsklingen jobbar ju sent idag så jag har hela kvällen på mig...

Hmm, hur var det där med
hemmafru nu igen??? 



________________________________________________________
En av gardinerna som jag tänkte hänga upp hade fläckar på sig... *suck*
Då blir det en till maskin med tvätt istället då...

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ja vi har haft det superbra!

Ni med verkar det som =)

Kram

Postat av: Emma

Suck! Allas bilder verkar ha blivit dåliga i mörkret... Synd :o(

Bilarna blev verkligen som nya efter tvätten, det var vääääldigt behövligt ;o)



Kram

2009-02-02 @ 19:58:33
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Sara

Ha ha, ja visst blir man rastlös emellanåt när man pluggar distans. Vad kul att det gick så bra på uppsatsen!

Ha det gött o lycka till med studierna!

Sara

2009-02-05 @ 07:56:20
URL: http://sararos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback